söndag 28 oktober 2007

Me, myself and......?

Hej,

Tänkte bara dela med mig av bilder från när jag lekte med ett program på nätet som heter morphthing (http://www.morphthing.com/). Det hela går ut på att man kan sätta ihop två personers ansikten från foton som man själv laddar upp eller använder sig av foton på kändisar som redan ligger uppe på sidan, problemet är att hitta bilder som är bra att morpha samman då poser och liknande kan ställa till det så att det inte blir så exakt som man skulle vilja (se alla bilderna nedan). Jag tänkte bara dela med mig av en del av bilderna så att ni får se hur det blir att se ut. Jag har en bild med mig och Heli, Jag och Christina Aguilera och två varianter av mig och Johnny Depp. Ville morpha mig och Max men jag hade ingen bra bild som fungerade på Max, nästa gång kanske.... Hur som helst här kommer bilderna iaf.....enjoy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svårt att sova? ;)