måndag 22 oktober 2007

PMS Helg.....


Hej,

Den här helgen har jag;

* Saknat Max.....
* Tittat på Idol (Sam skulle ha åkt ut).
* Haft PMS (vilket förklarar stora delar av min helg, extra mycket).
* Tyckt synd om mig själv och saknat Max.
* Sovit för länge.
* Kört bil.
* Saknat Max (och annan mänsklig kontakt).
* Hyrt filmen "Hot Fuzz" ( superkul film, rekommenderas, kul att få skratta lite).
* Köpt lösgodis.
* Hälsat på hos mina föräldrar.
* Ätit kycklingburgare från Burger King.
* Saknat Max (och känt mig allmänt ensam och eländig).
* Ätit varma mackor.
* Diskat mitt gigantiska diskberg.
* Duschat och gjort en mini renovering av mig själv för att känna mig lite bättre.
* Tittat på tjejfilm (Dirty Dancing) och känt mig ensam men glad att jag har någon att krama om än inte just för tillfället.
* Tänt värmeljus och myst under filtar.
* Kramat katter.
* Pratat med Max i telefon och saknat Max (snälla kom hem snart jag saknar dig).

En helg men en del ljusglimtar och värme i vad som annars kändes väldigt mörkt och kallt. Vet inte om jag har glömt något men strunt samma. Avslutande ord; Det är skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig om vardagens inte så roliga stunder såväl som de roliga stunderna.

P:S. Eftersom en del av mina bloggläsare är "vuxna" som till exempel mina föräldrar och min svärmor så måste jag bara förtydliga att jag mår bra men att det ibland bara är skönt att få skriva av sig och bara känna hur allt rinner av en medans man skriver om det. Alla mår dåligt ibland, man kan inte må tipp topp jämt men man hämtar sig efter en stund och inser att det mesta faktiskt är otroligt bra och att det är många saker som man är väldigt tacksam och glad över. När man kommer på det så släpper allt det andra som nyss kändes så jobbigt och man kan fortsätta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig med, riktigt mycket.

Becks sa...

Aww.. tack för din kommentar! Visst tusan är det jättetråkigt när man är superlångt ifrån de man älskar.. HOppas ni kommer närmare varandra snart! Min Ylvi flyttar iaf hem om en vecka eller så, det ska bli så skönt.

Kul med kattutställning! Katter är de bästa husdjuren!