onsdag 17 oktober 2007

Bonde söker fru del 2

Hej,

Nu har jag tittat på andra avsnittet av bonde söker fru och därmed fortsatt Malins väg till bonden Anders hjärta (se tidigare inlägget "Bonde söker fru"). I dagens avsnitt fick vi se böndernas val från tio till sex tjejer och Malin blev en av tjejerna som bonden Anders valde ut att fortsätta dejta. Under kvällens avsnitt fick vi se delar av den första dejten med samtliga tjejerna. Bonden Anders dejt började med en tipspromenad med frågor som berörde bonden ifråga och sedan mötas upp och grilla och äta tillsammans. Vi fick tyvärr inte se hela dejten under kvällens avsnitt och speciellt lite tyckte jag att man fick se ifrån just den bonden som Malin är på dejt med, men förhoppningsvis kompenseras detta i nästa avsnitt. Det ska hur som helst bli spännande att se nästa avsnitt, nästa vecka på onsdag. Nu ska jag nog titta in på tv 4´s hemsida och kolla efter extramaterial från kvällens avsnitt.
P.s. Har nu varit inne på tv4´s hemsida där jag hittatde den här bilden på bonden Anders och de sex tjejerna som nu är kvar. Malin Folkerud är tjejen som jag är bekant med genom kattklubben är därför markerad med en röd ring runt så att ni andra som läser det här ska kunna se hur hon ser ut.

Inga kommentarer: