torsdag 4 oktober 2007

Födelsedagskalas 2

Hej,

Ikväll har jag haft födelsedags fika med mina föräldrar, min bror och Lina, farmor och morfar och Ann-Charlotte (svärmor). Till fika vart det chokladcookies som mamma bakat och bullar från Roberts jobb. Det efterföljdes av daimtårta med maränger. I födelsedagspresenter fick jag en brosch, en halsduk och pengar. Efter fikat frågade jag om det var någon som var sugen på att prova singstar och Ann-Charlotte hakade snabbt på erbjudandet. Jag och Ann-Charlotte sjöng några sånger och sedan fick vi även mamma att prova lite. Båda tyckte att det var kul och vi tre har en middag och singstar dejt nu på lördag. Lite vin så går det nog av sig självt för mammuttarna med sången. Var iväg nu under kvällen till Ica Maxi och köpte singstar svenska schlager hits för en del av födelsedagspengarna. Detta inköp kommer nog att vara intressant för mammuttarna på lördag. Det ska bli kul att se vad mammorna kan åstadkomma.....En utförlig redogörelse kommer att skrivas efter lördagen!!! =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

det ska bli skoj att läsa lördagens inlägg. :) Det verkar som ni hade skoj. Önskar att jag hade varit där.

Anonym sa...

pass på o sluta o träna på schlagerlåtarna för nu ska mammuttarna spöa dig i sång.

du kanske ska förvarna grannarna så dom inte tror att vi avlivar katterna hemma hos er.

max vi får väl ta en match någon gång så får vi se vem som kan yla värst.