fredag 24 augusti 2007

Tänkvärda ord

Hej,

Jag surfade nyss runt på andras bloggar och hittade många mysko saker som t.ex. bloggar på spanska (förstod typ ingenting), sexbloggar och bloggar som verkade ganska vanliga men så hittade jag faktiskt en som just idag kändes kul att hitta. Igår var en dag fylld med mycket grubblande för mig om saker och ting. På bloggen som jag nyss hittade var det fullt med tänkvärda och bevingade ord inramade fint i olika bilder och foton. Jag tycker att det ibland kan vara intressant att läsa sådana texter speciellt dom gånger som man känner att dom har någonting som just nu betyder något för en själv. En av de jag hittade var lite bibliskt men det struntar jag i för det berörde mig iaf och jag tyckte att det var en fin tanke. Här kommer en länk till sidan som jag hittade orden och tre stycken av texterna.


































Här ifrån kommer texterna: http://anytimedayornight.blogspot.com/ (Emma kolla in "Rottis bark for today")

2 kommentarer:

Nelzon sa...

En hel den tänkvärt =) By the way...Dennis har lagt en kommentar på Östersunds-inlägget!

Linda sa...

Vad roligt att Dennis oxå ville lämna en kommentar till inlägget!!! Önskar att fler följde hans exempel när dom är inne och tittar på bloggen, det är ju superkul att läsa och sedan också se att det är folk som är inne på ens blogg och läser ibland. Ha det bra vi hörs!