fredag 24 augusti 2007

Sömnlös i Borlänge

Hej,
Detta händer just nu och den närmaste tiden framöver;

* Klockan är kring fyra på morgonen och jag kan verkligen inte sova!!!!
*Bra nyheter är i allafall att Max kommer hem om några timmar, närmare bestämt 19.45........längtar!!!
* Skolan börjar igen på måndag, känns både spännande och lite läskigt.
* Åker till Östersund under onsdagen/torsdagen tillsammans med mamma och pappa.
* Jag måste ta itu med mina nattuggle vanor nu innan skolan börjar.
* Förhoppningsvis så kan jag somna snart.....

Slutligen vill jag bara avsluta med att gratulera min far som i onsdags tog körkort för tungtsläp, nu får ni äntligen dra husvagnen!!!! *Försöker vara rolig* ;-)
Grattis Pappa till körkortet för tungtsläp!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att du sjöng bättre än såhär ;)
http://www.youtube.com/watch?v=nc_UEYSdPIg