onsdag 15 augusti 2007

Fotograf Patrik Lindström


Hej,

För våra bröllopsbilder anlitade vi fotograf Patrik Lindström, det var också till honom jag vände mig för att ordna min morgongåva till Max, nämligen budoirbilder i underkläder. Jag kan ärligt säga att jag aldrig i hela mitt liv har blivit så nöjd med bilder tagna på mig förrän nu. Alla bilderna är suveränt fina och Patrik har varit så schysst att han låter mig lägga upp några av bilderna här på bloggen som han tog på mig och Max i Frostbrunnsdalen den 7/7 2007. Här kommer alltså några av bilderna.























....................................................................................
Fotograf Patrik Lindström
Hagavägen 25
784 31 Borlänge
Tel. 0243-870 45
Mobil 070-573 51 20
fotograf@patriklindstrom.com
http://www.patriklindstrom.com
Tack Patrik för alla fina bilder!!!!

1 kommentar:

Nelzon sa...

Helt okey upplägg =) Jag tror han blir nöjd med dem!