söndag 12 augusti 2007

Tomt och ensamt

Hej,

Idag åkte jag hem ifrån Östersund och i sedvanlig ordning var vi tvugna att åka ifrån varandra....... (inte så roligt direkt). När jag kom hem till Borlänge till lägenheten så möttes jag av några av katterna.....men ingen Max. Saknad och tomhet.....konstigt känns det verkligen.

Älskar dig Max!!! Jag saknar dig och längtar efter dig. Jag började sakna dig och längta efter dig redan innan jag åkte.....inte så konstigt egentligen med tanke på att jag är gift med världens vackraste och finaste människa. Pussar och kramar genom cyberrymden till dig som jag älskar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en som saknar sin fru uppe i Östersund. Det blir tomt och ensamt i en "skokartong" också. Saknar dig min älskling. Många kramar och pussar!

Linda sa...

Måste säga att det ändå känns bra att vara saknad.....älskar dig!!! Pussar och kramar!!!