fredag 17 augusti 2007

Playstation2 och Singstar

Hej,

Idag/igår har jag köpt/köpte jag en ny leksak!!!! (Julafton?) Har under en tid funderat på att skaffa ett playstation och singstar, provade det för några veckor en månad sedan hos Heli och Dennis och tyckte att det var superkul. Nu har äntligen jag och Max också skaffat ett!!! Det som köptes in var; ett playstation2 slimedition black med tillhörande handkontroll, extra handkontroll, minneskort, singstar 90´s inkl. mikrofoner, spelet Sonic Mega Collection följde med köpet och sedan köpte jag spelet Agent Hugo som extra spel. Jag har spelat och sjungit för fullt idag och konstaterat redan att det behövs fler spel. Sonic är lite nostalgiskt och sedan är det kul att spelet innehåller sju tidigare producerade Sonic spel. Agent Hugo är lite små kul, farmförallt är det spännande att lyssna på alla fåniga svenska rösterna (skurkarna har definitivt roligast röster, en av dom bryter på tyska och vill bomba allt!!!) bara rösterna gör spelet kul att spela, dessutom är ju alltid trollet Hugo hur söt som helst. Singstar är ett kapitel för sig. Jag trodde att det skulle vara lite småtråkigt att sitta och sjunga själv med det var faktiskt kul det med även om det alltid är roligt med sällskap. Har provat en hel del av låtarna och har fått en del favoriter Cranberries "Zombie" är definitivt en av dom. Till den och två andra lyckades jag faktiskt få omdömmet "Rising star" på första försöket så det var kul. Ska bli kul att prova med Heli sedan och se vad hon tycker, jag ser speciellt fram emot duetterna Aquas "Barbie Girl" och Kylie Minogue och Nick Caves " Where the wild roses grow". Några avslutande ord bara.

"Jag hoppas verkligen att jag inte hörs ut i trapphuset när jag skrålar på inne i lägenheten!!!" *Fasar*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte att sova också snygging. Ha det så skoj med din nya leksak.

Anonym sa...

Det var roligare än jag trodde. Kanske vågar prova ordentligt om några år, eller efter x antal tequila. :)

Angående vad vi köpte idag förresten. Kolla in det här: http://www.fotokakel.se/formal_design.php