söndag 23 september 2007

Singstar med Heli

Hej,

Igår kväll hade jag och Heli singstar kväll medans Dennis var på dataparty hos Erik. Vi hade superkul och under kvällen gick vi igenom alla singstar skivor som jag och Heli äger, så mycket sång blev det. Vi sjöng så mycket att jag till sist var tvungen att sluta för att jag fick ont och då är det inte speciellt nyttigt att fortsätta sjunga. Under kvällen var vi också ute två gånger för att skjutsa Helis pappa Solo, Anita och Helis faster till krogen för att sedan hämta upp dom efteråt. Vi började också titta på filmen superhjältarna men fick avbryta på grund av trötthet. Vi ska väl titta klart på den vid ett annat tillfälle hoppas jag. Vi hade jättekul men det blev väldigt sent så idag har jag haft lite ont i huvudet och varit trött så jag har mest varit tvungen att ta det lugnt idag. Imorgon är det dock tillbaka till verkligheten och därmed skolarbetet.

2 kommentarer:

Nelzon sa...

Jo, det blev ganska mkt singstar, du fick nog mer ont i halsen än jag. Tur att det hjälpte lite med en halstablett. Har faktiskt kört lite sång nu ikväll också. Hoppas grannen inte hörde ngt! Filmen var by the way bra! Härlih miljö tyckte jag! Hawaii!!!

Linda sa...

Har du smyg tränat! I´m chocked! =)