lördag 22 september 2007

Filmkväll med Emma

Hej,

Ikväll har jag och Emma hyrt film och käkat pizza. Vi hyrde filmen Blades of Glory. Godis inköptes på Videomix och pizzan på American Take Away, MUMS! Efter pizza ätning och filmtittande övertalade jag Emma att prova singstar. Jag måste säga att jag är imponerad dels över mig själv för att jag fick henne att prova till sist =) men oxå för att Emma lyckades väldigt bra för att vara först gången, på en av låtarna fick hon det högsta omdömet jag har sett nämligen Singstar. Nu har jag verkligen någonting att försöka komma ikapp (jag vill också få omdömet singstar). =) När vi hade tröttnat på singstar spelade vi Tekken 5 en stund innan det var dags för Emma att åka hem till hundarna igen. Nu är jag väldigt trött efter en otroligt lång dag med för lite sömn natten till dagen som var. Jag tänkte avsluta med att visa lite roliga bilder ifrån filmen som vi såg ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som om ni hade skoj:)

Anonym sa...

Nog hade vi roligt allt. Mycket skönsång ;)
Du har fått mig att inse att Singstar är helt okej, så länge man kan låten iaf!

Linda sa...

Singstar är jätteroligt, bra att du också gillade det. Är som sagt imponerad av ditt superhöga betyg som du fick. Kul!