fredag 28 september 2007

Carpe noctem

Hej,

Kan inte sova så nu sitter jag här framför datorn. Det är så typiskt att man inte kan sova när man får sova. Natten till idag t.ex. så satt jag uppe till halv fyra på morgonen för att göra klart ett skolarbete. Det är nog därför jag har svårt att sova nu eftersom jag somnade i soffan tidigare idag. Jag kunde iaf lämna in mitt skolarbete idag och det var skönt, men jag har fortfarande ett PM att skriva klart till på måndag. Efter att jag hade varit inne i skolan idag så var jag förbi vid Par i hjärter och tittade på min tatuerings skiss. Den var jättefin och jag ser fram emot att tatuera mig nu på tisdag. Imorgon kommer Max hem över helgen. Jag ska hämta upp honom vid tågstationen med våran bil och sedan blir det att åka och handla. Förhoppningsvis så ska vi köpa lite vin och ingredienser till laxmiddag och äta och ha det trevligt fram mot kvällen för att fira i efterskott vårat nio års jubileum. *Längtar*. På lördag är det party, eller närmare bestämt mitt 25 års kalas (fyller eg. inte förräns den sjunde oktober) det ska bli jätte trevligt att träffa alla kompisar och bara ha roligt. Öppna presenter är inte fy skam det heller!!! =)

Nu måste jag nog göra ett till försök att sova om jag ska orka överhuvudtaget imorgon. Tills nästa gång; hej då!

Inga kommentarer: