fredag 13 juli 2007

Bröllopsbilder

"Bubblor istället för ris"
Hej,

Tänkte bara dela med mig lite snabbt av en del bröllopsbilder som våran kompis Robert Edén tog på våran bröllopsdag den 7/7 2007. Fler bilder finns på Helis blogg och där finns även en del bilder ifrån min möhippa!!! Fler bilder kommer säkert att läggas upp från vårat bröllop och jag ska även skriva vid ett senare tillfälle om både möhippan och bröllopet. Här nedan följer en del bilder.

"Kyssen"
Här har vi precis anlänt med häst och vagn till vigseln. Medans vi går mot altaret spelas "Miraklet".
Efter vigseln; Max föräldrar till vänster och mina till höger. I mitten står vi nu nygifta!!!




1 kommentar:

Nelzon sa...

Jippie kayey, vilka fina bilder! Ni skulle tagit med huvudet också, hihi! Blir ni rörda när ni kollar på dem, det skulle nog jag ha blivit om det var mina bilder =)
Vi syns ikväll för lite cocktails! KRAM