tisdag 26 juni 2007

11 dagar kvar

Hej,

Nu är det bara 11 dagar kvar till bröllopet. På onsdag kväll ska vi till festlokalen och provduka och ta mått. En lista ska skrivas på olika saker som ska med till festlokalen och ett schema över hur borden ska ställas upp och hur många skarvsladdar som behövs, bara för att nämna några av sakerna som ska göras då. På söndag ska vi åka upp några stycken (bland annat min kusin Jörgen som ansvarar för dekorationer i lokalen samt brudbuketten)till sommarstugan i Nås för att plocka mossor och ris till bröllopet. Det var allt om bröllopet för stunden. En uppmaning till alla som läser det här; Hoppas på bra väder den 7/7!!!

Igår var vi till min morbror och mina kusiner för att hälsa på kattungarna. I början av augusti flyttar det in en liten 12 veckor gammal kattpojke till oss. Vi har inte bestämt namn ännu. De senaste funderingarna var Pan eller Ares, men vi har inte bestämt någonting ännu. Här kommer iaf några bilder på kattungen som ska flytta hem till oss.




Min bror Robert och hans flickvän Lina ska ha ett syskon till våran lilla pojke. Dom ska ha en kattflicka som dom har döpt till Amber (efter gladiatorn med samma namn). Det blir deras tredje katt. Annars har dom en Abessiner som heter Oscar och en Somali som heter Quarterback. Här kommer en bild på deras lilla bebis.


Som avslutande ord i det här inlägget vill jag bara upplysa om att flera kattungar finns kvar som skulle behöva ett trevligt hem hos någon snäll person. Det var allt i skrivande stund.

2 kommentarer:

Nelzon sa...

Vilka gulliga katter! Skulle också vilja ha husdjur!! Nu sitter Dennis och fixar med den bärbara datorn, så nu kan jag också sitta och nörda vid datorn, hihi! Hoppas det går bättre attt skriva bloginlägg på den datorn!

10 days until wedding!!!

Unknown sa...

HA! NU HAR VI HITTAT DEJ :-) HAR HÖRT ATT DET ÄR KUBB TURNERING DEN 7/7 i frostbrunsdalen.

Alla på bet 3:an hälsar lycka till!

Hej Ankan!! :-)