fredag 8 juni 2007

Skolavslutning

Hej,

Idag hade vi skolavslutning på högskolan. Det vart lite tårtätande och en hel del kramar. Tyvärr så kommer jag inte att träffa en del av dom igen och det känns tråkigt, vi utbytte msn adresser och telefon nummer. Tur nog så kommer jag iaf att träffa en hel del av dom igen i höst.

Bröllopet börjar göra sig påmint om att det inte är långt kvar men ett antal saker som är kvar att göra. Bordsplaceringen ska göras och en sista koll ska göras med några stycken om hurvida de kommer och hur många som kommer. Häften som ska ligga på varje gästs plats ska också göras. Just nu så sitter jag och väntar på att Max ska komma hem, när jag talade med honom nyss var han strax i Borlänge, under helgen ska vi ordna med bröllopsplaner och hälsa på kattungarna hos mina kusiner.

Slutligen tänkte jag bara visa bilder på saker som jag beställt och fick hem igår. Det ena är ett mjukisdjur från filmen Gremlings och det andra är två häxfigurer från filmen Nightmare Before Christmas.


Inga kommentarer: