fredag 15 juni 2007

22 dagar kvar

Hej,

Igår fick jag äntligen hem min "krona" som jag skickat efter från USA. Den är verkligen jätte vacker och jag längtar efter att få använda den. Bara 22 dagar kvar nu till bröllopsdagen. Jag hämtade också upp min brudklänning igår. De sista justeringarna på klänningen var nu klara. Det känns hel konstigt att det hänger en brudklänning i min garderob, att det dessutom är min brudklänning gör det ännu konstigare. Här kommer en bild på "kronan" och brudklänningen.

Eftersom det bara är 22 dagar kvar till bröllopet så innebär det att snart kommer Max hem och får dessutom stanna här i nästan två månader, en lång och härlig semester och smekmånad på hemma plan är att vänta. Härligt!!! Men att det inte är så långt kvar till bröllopet innebär ju också att det inte är långt kvar till min möhippa!!! OJ!! Undrar vad dom har hittat på.......

Jag ser verkligen fram emot allting, jag är förväntansfull och nyfiken. Until next time....

1 kommentar:

Nelzon sa...

Möhipp and then wedding!
Kronan och klänningen är jättefina! Ska bli roligt att gå på ert bröllop =)Kram