onsdag 25 juli 2007

Nyheter från makarna Skymningsmåne

Hej,

Tänkte bara skriva lite kort för att visa att jag inte har glömt bort min blogg eller så. Jag väntar fortfarande på kort ifrån mitt bröllop och min möhippa så att jag kan skriva om dom på riktigt med några fina bilder till. Annars kan jag bara meddela att i lägenheten händer det en del nu. Vi har varit på Ikea och köpt tre nya hyllor för att byta ut andra saker i lägenheten så att vi får mer plats. Datorn har flyttat in i Max pysselskåp eftersom han inte använder det för tillfället eftersom allas hans saker är i Östersund just nu. Annars har jag och Max, Heli och Dennis och Robert Edén varit och tittat på nya Harry Potter filmen, jag tyckte att det var väldigt bra, härlig miljö som vanligt. För några dagar sedan var jag och Max och Heli och Dennis vid Tunaåstrand och paddlade kanot och fikade. Efter paddlandet till Frostbrunnsdalen och tillbaka var jag och Heli sugna på att bada så efter fikat så åkte vi till Uvbergsviken (bara jag och Heli trotsade kylan och tog oss ett dopp). Imorgon ska vi få hem våran nya säng, den är hela 180cm bred!!!! Våran första vuxen säng....jippi!!!! Jippit kan tolkas på många olika sätt beroende på...... (?)


På torsdag kommer våran nya lilla katt att flytta hem till oss. Han är då 11 veckor gammal, det är lite i tidigaste laget men så har det blivit av olika anledningar. Vi har dock fortfarande inte enats om vilket namn vi ska döpa honom till.


Fredagen till Söndagen har jag planer på att följa med Emma till Uppsala och hälsa på henne.....äntligen!!! Pinsamt nog så blir det första gången på vad blir det nu sex år tror jag...... *skäms*.... Mer om den resan senare, nu tänkte jag avsluta med en söt bild.

Inga kommentarer: