fredag 27 juli 2007

Mer bröllopsbilder

Hej,

Här kommer några fler bilder ifrån vårat bröllop!!!


"Brud-
buketten"

"Häst och vagn"





"Jag och Max utanför
Södertuna-
bygdegård"













Jag och Max dansar våran första dans
tillsammans som ett gift par till Sareks låt
"Sommarens vackraste vals"
Tidsplaneringen för bröllopsdagen
kl. 8.00 Moderna Salongen
kl. 11.30 Nova institutet
kl. 14.00 Fotografering med Fotograf Patrik Lindström i Frostbrunnsdalen
kl. 16.00 Vigsel (vigselförrättare Kicki Bergsten)
ca. kl. 18.30 Bröllopsmiddagen börjar, förrätten serveras osv.
ca kl 20.00 eller 21.00 Bröllopsfesten börjar, trubadurerna börjar spela och dansen är igång.
ca. 23.00 Jag och Max lämnar bröllopsfesten.
ca. 23.30 Jag och Max checkar in på Hotell Gustav Wasa för våran bröllopsnatt!!!

Vad som hände under resten av kvällen/natten vet bara jag och Max............

1 kommentar:

Nelzon sa...

Hello!Här kommer en kommentar! =) Det var ett jättefint bröllop ni hade. Perfekt!!