tisdag 5 februari 2008

Cylonagent in Smallville

Hej,

Visst är det förvirrande när man sitter och zappar runt på TV:n och plötsligt ser ett bekant ansikte men på fel plats!? Tidigare idag zappade jag runt på TV:n och serien om Stålis som tonåring dök upp i TV rutan (Smallville alltså). Det var det bästa som erbjöds för tillfället och jag bestämde mig för att titta ett tag. Efter en stund dyker det upp ett bekant ansikte i rutan som jag får onda aningar om och vet bestämt att det inte är en person som går att lita på. Men hur visste jag då det? Jo, efter ett tag går det upp för mig att mannen är cylonagenten Leoben ifrån Battelstar Galactica (en av mina favvo cyloner). Det är alltid lika förvirrande att se en person som du under en lång tid har följt som en viss roll i en TV serie, helt plötsligt på fel plats, i en annan roll och i en annan serie, då han ser precis likadan ut fast med andra kläder. Men det var ganska komiskt att det visade sig att han spelade en av the bad guys med mysko meteorkrafter..........Både komiskt och tragiskt enligt mig!

Inga kommentarer: