söndag 24 februari 2008

Flyttartider

Hej,

Jag sitter just nu i Max lägenhet uppe i Östersund. Jag kom upp till Östersund igår kväll och kommer att vara här tills på onsdag då jag åker hem till Borlänge igen. Under tiden här uppe ska jag förutom att plugga och umgås med Max, hjälpa till att städa ur lägenheten då Max under onsdagen/torsdagen ska flytta ur lägenheten som han bott i sedan han flyttade upp hit. Tills vi får tillgång till våran nya lägenhet här uppe ska Max bo i företagets lånelägenhet. På lördag kommer Max ner till Borlänge under hans sportlov och ska hjälpa till med flyttpackningen i Borlänge lägenheten. Tänk att tiden har gått så fort att det äntligen börjar bli dags nu att få flytta ihop igen i en gemensam lägenhet, om än jag kan bo här uppe på riktigt först till sommaren. Under vecka tio får vi alltså nya lägenheten renoverad och i den gamla ska grejor packas ihop i för att sedan helgen den fjortonde femtonde mars flyttar vi ut ur Borlänge lägenheten. Tiden går fort men ändå kan jag tycka att tiden inte går fort nog. Jag vill flytta ur lägenheten nu! En bra sak är iaf att efter att flyttlasset och jag åker upp till Östersund så blir jag kvar med Max ända tills den 27 mars ungefär.....det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer: