torsdag 7 februari 2008

Trevlig resa!!!!!

Hej,

Imorgon åker Heli på semester till Venezuela i två veckor! Jag vet att hon längtar och att hon har väntat på resan länge nu.

Jag vill bara säga att det kommer att bli lite tomt att inte kunna prata med dig på två hela veckor men att jag mest av allt vill önska dig en jättetrevlig resa och att jag ser fram emot att få se lite bilder från Venezuela så småningom. Se till och njut så mycket du bara kan och ha det bäst!


Trevlig resa Heli !!!!!

P. S. Snart så är det vyer som denna här nedan som du får se. Kom Ihåg att ta mängder med kort så vi andra får se hur du har haft det. Skicka ett mail eller två om du kan och tala om hur du har det där nere.......Puss & Kram!

1 kommentar:

Nelzon sa...

Ohh!! Vad snällt skrivet! Ska försöka lägga upp bilder på internet när jag är där! Var duktig och packade resväskan i går, resten (handbagage) ska jag packa idag! Vi hörs ponkan! Ha det bra i helgen med Max! Kram!