måndag 25 augusti 2008

Avslutningsfest i 70-tals stil

Hej,

Igår efter sista dagen med öppet på historieland för i år så hade vi våran avslutningsfest. Vi hade tema 70-tal och alla inklusive jag själv var mkt fint klädda! =D

Här kommer iaf bilderna från gårdagens fest!
Det kändes lite sorgligt igår när det var slut för i år och att det kommer att dröja innan man träffar alla härliga människor igen. För min del så har jag fått fler timmar att arbeta på utställningen på Jamtli så jag är bara glad för det. Jag kommer dock att få arbeta ensam och fyra av helgerna fram till den 19 oktober, jag och min kollega kommer att dela så hon kommer att ta tre av helgerna fram tills dess.

P.S. Det var förresten ett knytkalas och jag hade med mig en god kycklingpaj!

1 kommentar:

Nelzon sa...

Hörredu! Nu får du faktiskt ta och skriva ett nytt inlägg gumman! Hihi!