fredag 22 augusti 2008

Gravid man på The Oprah Show

Hej,

Idag har jag haft möjligheten att återigen titta på Oprah eftersom jag varit ledig idag. Programmet handlade om en man som var gravid! Otroligt kanske du tänker men fortsätt att läsa mitt inlägg och de bifogade artiklarna så kommer du att upptäcka att det faktiskt är sant!

I programmet jag såg idag på Oprah så hade den gravida mannen ännu inte fött sitt barn men nu när jag surfar runt på nätet ser jag att den 29 juni i år så föddes en liten flicka vid namn Susan Juliette av sin far Thomas Beatie.

Bifogar några länkar och ett klipp från CNN så att du kan läsa och se hela storyn på egen hand!
http://nyhetskanalen.se/1.530589/2008/07/04/gravid_man_fodde_barn
http://www.people.com/people/article/0,,20214360,00.html
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article4265368.ece




Jag tycker att det här är fantastiskt och är och vart jätteglad för den här nyheten! Paret Beatie verkar vara ett underbart och kärleksfullt par och jag önskar dom all lycka i framtiden!!!

Som ni nog kanske kan förstå har det hela varit kontroversiellt och graviditeten har blivit kallat för ett spratt och en massa annat som jag totalt fördömmer. Jag hoppas att de flesta ser det fina i den här historien och att de som inte kan det glömmer det här och fortsätter med sina egna liv istället för att snacka skit om andra!

Jag gratulerar paret Beatie till sin fina lilla bebis, ni som läser detta är välkomna att skriva vad ni tycker och känner om det här inlägget i kommentarerna.

Inga kommentarer: