lördag 9 augusti 2008

Micke Tornving på Jamtli aka. min ofrivilliga kändishysteri!!! =P

Hej,

Idag har jag jobbat som vanligt på Jamtli och det har varit en hel del besökare under dagen. Bland de första av besökarna var Mikael Tornving med familj! Det tog en stund innan jag uppfattade att det faktiskt var han som var där. Han kommer ifrån Östersund och brukar tydligen vara på Jamtli varje år med familjen och har en sommarstuga utanför Östersund.

Jag blir alltid att känna mig lite konstig i närheten av "kändisar" fast jag inte nödvändigtvis är deras största av fans. Visst gillar jag Mikael Tornving och tycker att han är väldigt rolig men det retar mig att man blir så konstig bara för att någon är känd. Vet inte om det beror på att man inte vill vara dagens åsna som satte foten i munnen vid ett eventuellt tilltalande till personen ifråga. Hur som helst så beslutade jag mig för att fråga om det skulle gå bra att få hans autograf, det gick bra och en bild på den kommer här nedan.

Efter jobbet kom jag på att jag hade ju kunnat vara ännu modigare och bett att få ta ett kort på honom med mobilkameran, men så blev det inte och kanske det var lika bra för annars hade jag nog kunnat bli dagens åsna och paparazzi!!! =P

Lägger även upp en bild på Mikael Tornving för de som inte vet vem det är. Han har varit med i "Parlamentet" och i "Rhapsody in rock turnén".

Inga kommentarer: