tisdag 9 september 2008

Tidig morgon.....dålig nattsömn

Hej,

Just nu sitter jag på John Bauer gymnasiet på Max kontor och skriver mitt inlägg iväntan på att Max ska springa några ärenden på morgonen.

Natten till idag fick både jag och Max inte mycket till sömn av någon anledning! Det är andra natten i rad som jag sover dåligt men inatt slapp jag iaf mardrömmar och det var trevligt!

Anledningen till att jag sitter på Max jobb (på en tidig morgon dessutom) är att jag ska följa med på studiebesök med en av Max klasser till landsarkivet här i stan. Max har berättat mycket om besöken där så nu är jag nyfiken och följer med denna gång, då tillfälle gavs. Jag kanske berättar mer om besöket senare.

Senare idag ska jag logga in på marratech ännu en gång och träffa min studiegrupp i distans studierna till matematisk begreppsbildning. Jag räknar också med att få besök ifrån min kollega som jag jobbade med nu i sommar. Hon kommer över på fika och för att se om hon kan hjälpa mig figursy en klänning jag skickat efter till Max systers bröllop från Gudrun Sjödén.

Det var allt för denna gången. Ha det bra alla kära läsare!
Puss&Kram!

3 kommentarer:

Nelzon sa...

Kul med nytt inlägg! =) Hoppas det går bra med matten, vet ju att du inte tycker det är toppenkul precis. Kämpa på tjejen! Kram

Anonym sa...

Länge sedan vi pratades vid nu. Tänker hela tiden jag ska slå en signal men det är alltid för sent när jag kommer på det. Man går ju och lägger sig vid 22 nuförtiden ;(

Linda sa...

Jag vet precis vad du menar! Tiden räcker inte till...för min del kommer jag jämt på att jag ska ringa men mitt på dagen då du inte är hemma. Typiskt!