lördag 5 maj 2007

Vill inte göra skolarbete

Hej igen,

Jag kom hem strax efter två inatt (trött och lite onykter tror jag). Imorse ringde mamma och meddelade att hon var påväg för att få hjälp att sminka sig och dylikt för att de ska på kryssning nu under helgen (då var jag ännu tröttare). Suck, jaja det var bara att ta sig upp och vara duktig, mamma blev iaf sminkad och fin trots att jag halvsov så det var väl bra det. Efter det var det bara att gå och lägga sig igen. Jag vet inte riktigt hur många gånger jag blev väckt av telefonen men hur som helst så gick jag och la mig efter varje gång och det slutade med att jag inte vaknade till förrän strax efter ett (!!!!). Nu sitter jag här och skriver i min ny skapade blogg för att slippa ta tag i saker som att äta frukost och att börja med mitt skolarbete, jag har två stycken nu till på måndag, jag vill verkligen inte. Nu måste jag ta och göra lite frukost och vakna till och börja med vad som måste göras, rapport om det senare, hej så länge bloggen och den soom läser detta.

1 kommentar:

Nelzon sa...

Hellokrax!
Kollar in din sida lite. Hoppas det går bra med pluggandet!