måndag 21 maj 2007

Alvöron

Hej,

Idag när jag kom hem hittade jag en avi på Max present som äntligen hade kommit. Typiskt nog så åkte han upp till Östersund igen igår!! Men, men jag ska iaf upp till Östersund nu till helgen och träffa honom så då kan han få sin present. Till en början var jag något tveksam till presenten jag skickat efter men sedan öppnade jag och kontrollerade allt allt var okej och så. Mina förväntningar överträffades nog till och med, vi får se vad Max tycker (om inte annat blir han nog väldigt nyfiken när han läser det här). I paktetet med Max present i hade jag själv saker beställda. Till mig själv hade jag beställt en T-shirt och ett par alvöron. Här kommer en bild på mig med alvöronen.

Det var allt för stunden. Vi ses!

1 kommentar:

Tösakullan sa...

Snygga öron!! Är det du själv som ska använda dem i er föreställning eller ska de lånas ut till ngn annan? Ser med spänning fram emot att få se föreställningen!! Vi ses imorgon, antagligen på bussen =o) KRAM K