söndag 6 maj 2007

Nu är keramik PM:et klart

Hej,

Nu kan jag iaf meddela att keramik PM:et är klart. Vad skönt det kändes att skriva. Synd nog har jag det största arbetet kvar men ingen energi att göra det. Idag vaknade jag också sent vid ett tiden ungefär. Jag antar att jag har behövt att sova och vila nu under helgen. Imorgon har jag skola igen hela dagen lång och det är musik som står på schemat. Det var ett tag sedan nu vi hade ett pass med musik så det ska förhoppningsvis bli kul. Jag tänkte att jag kunde visa en bild på min favorit från keramik passen ( det var två pass). Uppgiften var "Äggkoppen genom tiden". I PM:et blev det en Lindorm men annars tänkte jag mest på en drake när jag gjorde den. Visst är den söt....



För lite mer än en vecka sedan så hyrde jag och Heli "Merlin 2". Vi var båda överens om att den inte alls höll måttet. Idag kände jag för att titta på ettan igen, "Merlin" alltså. Den är verkligen jätte bra. Tänkte nu återgå till att titta klart på filmen och jag måste dessutom försöka klura ut en present att köpa till Max som fyller 27 år nu på tisdag. Hej så länge!

Inga kommentarer: