tisdag 8 maj 2007

VFU krångel!!!

Hej,

Igår skrev jag om prövningar och efter det inlägget igår så fick jag ännu en. Nu krånglar det med VFU skolan igen! Jag blir så matt på allt krångel! Nu måste jag tvinga mig att göra någonting som jag avskyr, att ta en konflikt. Jag måste boka in ett möte med min handledare och min kordinator för att träffas och prata. Jag måste försöka visa att jag faktiskt är en engagerad och hårt arbetande person som inte bara vill smita undan ifrån saker och ting. Det kommer säkert att gå bra men det kommer att kännas fruktansvärt innan det är gjort och därför måste jag få det gjort så fort som möjligt så att jag kan få tillbaka min energi och ork till mitt övriga skolarbete som just nu blir lidande på grund av det här. Känns faktiskt skönt att få skriva av sig lite grann. Måste ge credit till Heli för att hon fick mig att börja mitt bloggskrivande. Tack Heli!!!

En annan sak bara, min älskling Max fyller 27 år idag! Grattis!!! (Jag saknar dig).

Inga kommentarer: