onsdag 21 november 2007

Tomb Raider narkoman

Hej, (jag heter Linda och är......).
Är som vanligt uppe och nattsuddar.....Denna nattens stora nöje har bestått av att spela "Tomb Raider; Angel of darkness" på PS2. Jag har nu hunnit med att spela igenom ett antal av spelets olika nivåer och Tomb Raider är precis lika kul att spela nu som det var för flera år sedan på PC. Problemet med riktigt bra tv spel är ju att tiden går ju så fort så att man inte hinner med att förstå hur all tid bara kan passera så snabbt. Utan att man ens har märk av det så har två timmar försvunnit lika snabbt som tjugominuter eller så...Tv spel är farliga.....eller ja iaf för oss som lätt fastnar i det hela och liksom inte kan sluta utan bara ska kolla vad som händer efter att man har passerat nästa hörn...och sedan nästa och nästa. Det tar liksom aldrig slut på det roliga (och det är ju visserligen mest positivt, inget gnäll bara lite självironi). Personligen så skulle jag behöva en inprogramerad figur som dyker upp ibland i spelet och säger att här är det bra att ta en paus Linda, slå nu av spelet och gör någonting vettigt istället.....som t.ex. just nu....att sova....iaf några timmar. =P

Godnatt!!! Gäsp... ZZzzzzz...........

4 kommentarer:

Anonym sa...

Själv skule jag behöva en bot som utan pardon låste vissa sidor (i ärlighetens namn de flesta) på nätet förutom du.se. Word skulle däremot öppnas automatiskt och inte vara möjligt att stänga ner förrän efter 1500 ord eller så.
Är så less på mig själv...
Hoppas du mår bättre i dag förresten. // Ann.

Linda sa...

Jag förstår precis vad du menar. Själv har jag nu hela j-vla PM:et kvar plus en rest uppgift för seminariet jag missade....allt bara för att man blev sjuk! Straff på straff för en sak man knappast önskade själv, det är ju inte precis som jag hade tagit ledigt ett tag. Men, men jag mår iaf bättre, det svåraste är att bedömma vad man kan och inte kan göra för att inte få ett återfall.

Linda sa...

Kan förresten tipsa att när man lämnar en kommentar kan man klicka på övrigt och då får man fylla i sitt namn på ett ställe så syns det istället för anonym.

Nelzon sa...

Tomb Raider låter som ett roligt spel. Kör ju just nu Dragon quest, det är faktiskt inte så jättebra =/