torsdag 15 januari 2009

Top Model; Skymningsmåne??!

Hej igen,

Har lattjat lite med kameran ikväll a la Top Model... =P

Måste säga att jag beundrar att dom får så bra bilder och med så olika ansiktsuttryck, ser lätt ut men som ni kan se nedan så tycker inte jag det alls. Själv har man problem bara att se någorlunda ut och det där med olika ansiktsuttryck ska vi inte ens börja prata om.....suck! Heli är bra på att posa framför kameran men inte jag. Här är iaf några av mina knasbilder som jag tog på mig själv nu under kvällen (med min fina mössa)! =D

4 kommentarer:

Nelzon sa...

Vad är det du säger!!? Dina bilder var ju jättefina! Du ser ut som en en alv =)

Nelzon sa...

En sak till...Håret ser ut skitsnyggt ut!

Nelzon sa...

Undrar om jag är lite trött när jag skriver mina kommentarer...? Ser ut som jag stammat på tangenterna!

Anonym sa...

Sicken söt mössa.