onsdag 21 januari 2009

Jag ser fram emot & Jag önskar att....

Hej,
Just nu ser jag fram emot många olika saker, både stora och små (här kommer en lista på några av dom sakerna, utan någon speciell prioriteringsordning).

Jag ser fram emot att;

* få vårkatalogen från Gudrun Sjödén (bör komma snart).
* mina föräldrar kommer på besök nu till helgen! =)
* besöka vänner och släkt i Borlänge under vecka 10.
* någongång under våren kunna besöka Emma i Uppsala.
* jobba på Jamtli i mars därmed också kunna tjäna lite extra pengar (men också efter att jobba på Jamtli i sommar).
* medeltidsmarknaden i Leksand (brukar vara i slutet av maj).
* kanske kunna åka på semester till Gotland under medeltidsveckan.
* bli klar med min utbildning någongång (tyvärr om alltför lång tid).
* Alla hjärtans dags middag på någon av restaurangerna i stan, med Max!!! <3
* titta på mer Buffy...(ska börja på säsong fem nu).
* sista säsongen av Battlestar Galactica (är så nyfiken på hur det kommer att sluta och vem som är den sista cylonen).

m.m.

Just nu önskar jag att;

* Isis fortsätter gå upp i vikt och att hon inte har problem med njurvärdet (ska kolla upp det igen hos vetrinären längre fram).
* vi inte bodde så långt borta från alla vänner och släkten. =(
* Max inte var allergisk mot hund och att allergier inte fanns överhuvudtaget! (Önskar verkligen att det kommer att fungera med Homeopati för Max allergi).
* Vi kunde skaffa hund.
* min mage inte krånglade så mycket.
* jag kunde gå på kurs hos Ravenstar som har en massa spännande kurser nu under våren.

m.m.

Annars är jag glad över att mina katter verkar må bra just nu och att Isis mår bättre och fortsätter gå upp i vikt efter den kraftiga viktnedgången. Den 13 januari vägde hon 2588g och idag den 20januari så vägde hon hela 2736g!

Avslutar med en söt bild på Pan som höll mig sällskap vid datorn för några nätter sen när jag inte kunde sova.

Inga kommentarer: