lördag 5 april 2008

Efterfrågan....

Hej,

Jag har fått lite efterfrågningar om att lägga upp bilder på nya lägenheten, nu senast ifrån Hanna. Jag kan meddela er alla att bilder kommer att läggas upp inom en snar framtid men eftersom jag inte bor däruppe så går "piffandet" lite långsammare än väntat samt att vi har inväntat möblemang och lite målningsarbete. Jag ska dock upp till torsdagen eller fredagen nästa vecka och ordna med lägenheten samt att jag har en jobbintervju för sommarjobb på måndagen där uppe. Vi får se hur mkt jag och max hinner med men jag lovar att efter målningen och att allt är upp packat så ska vi ta lite bilder och lägga upp på lägenheten. Ha det bra allihopa och håll tummarna för mig på min intervju måndagen den 14/4! Vill verkligen ha jobbet!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller alla tummar jag har och har bett katterna göra något liknande. Hoppas att du får jobbet.