lördag 29 mars 2008

HEJA LEKSAND!!!!!

Hej,

Här kommer ett erkännande: Jag lyssnade på en del av matchen mellan Leksand och Mora på webbradion......Jo det stämmer men jag måste ändå säga att det var attans spännande synd att man inte var där på sätt och vis (Heli var där). Har kanske blivit beroende sen jag följde med Heli på en match i Leksand..? Nej jag tror inte det men lite spännande är det ju iaf med hockey och det är bra mkt mer intressant än vissa andra sporter så ngn sportfåne har jag inte blivit iaf bara så ni vet! =D

Leksand - Mora 2-0. Bra jobbat Leksand!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite sportfåne är du allt..

Anonym sa...

Jag älskar även om du skulle visa dig vara en sportfåne. :)

Anonym sa...

Hej!

Kan du inte lägga upp lite bilder på nya lyan? Vore skoj att se hur ni har det i det nya hemmet!

kram Hanna