söndag 2 november 2008

Rädda oss vid fara!!!

Hej,

Har länge tänkt (i flera år faktiskt) att jag borde fixa en skylt att ha på dörren. Närmare bestämt en "Rädda oss vid fara" skylt med bilder på alla katterna och deras namn (iaf med bilder på alla). Nu kan jag äntligen meddela att det sitter en skylt på dörren! Tog några år men bättre sent än aldrig!

Nu är det inte så att jag skriver det här inlägget för att visa hur duktig jag har varit, utan snarare som en påminnelse till er andra djurägare som precis som jag länge funderade på att ordna en skylt men att det aldrig blev av. Detta är en påminnelse till alla er djurägare där ute att sätta igång och fotografera alla era djur och sätta upp en skylt på eran dörr! Förhoppningsvis blir det bara en snygg prestentation av alla era djur men i värsta fall så kanske den kan bidra till att rädda liv!

Så här blev min skylt att se ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var en väldigt bra idé som jag inte ens hade tänkt på! :S Med mina tre katter borde jag verkligen också göra en skylt. Jag skulle dö om något hände dem!

I övrigt tänkte jag bara önska dig en fin Samhain i efterskott. Hoppas du fick en minnesvärd afton. :)

Anonym sa...

Din lilla copycat!