måndag 24 november 2008

Magnus 30års fest!!!

Hej,

I lördags var jag och Heli inbjudna till Magnus på 30års fest i Skräddarbacken i Borlänge! Jag hade inför festen köpt in spektakulära och gigantstora lös ögonfransar!!! Heli hade blivit ombedd att ta med sitt singstar till festen. Det var superkul och det var många som var duktiga, jag och Heli var speciellt imponerade att det var så många killar som vågade sjunga och att en hel del av dom dessutom gjorde det så bra, att det var så många som vågade kanske hade att göra med alkoholen men kanske inte.... Eftersom folk hade druckit så fick dock jag och Heli vara lite vaktsamma över singstar skivorna och över att det inte skulle dras i micarna. Här kommer iaf en del bilder på mig i mina lös ögonfransar, knäppa partybilder på mig och Heli (ni får dock inte se alla) och en del bilder från singstar sjungandet. För fler bilder och en del likadana så kan ni gå in och kolla på Heli´s blogg!

Long lucious lashes...
Jag&HeliSingstar/Festbilder

OBS! Bilder från min försenade födelsedags fest kommer strax....(kameran ligger på laddning).

Inga kommentarer: