lördag 29 november 2008

Bilder från min försenade födelsedagsfest helg!!!

Hej,
Här kommer lite bilder som togs under den försenade födelsedagsfest helgen (jag fyller i början av oktober och festen var i mitten av november). Det vart hursomhelst väldigt lyckat och kul och här kommer några bilder från den helgen, tyvärr så vart det inte så många bilder tagna som jag hade velat och gästboken vart än en gång bortglömd (typiskt).
De fösta bilderna från fredagskvällen på Dalwhinnie´s. Vi åt god mat, pojkarna drack whiskey och de flickor som inte körde tog en drink förutom Ylva som precis som jag var nykter även om hon inte skulle köra som jag skulle.På lördagen så hade vi bokat in att köra lasergame och Max hade bjudit in några kollegor. Det var jättekul men tyvärr för oss andra så var Max kollegor väldigt bra på lasergame! =P Det finns tyvärr inga fina bilder på oss med lasergame mundering. Bilderna som kommer är från födelsedagsfesten på lördagen då vi hade förberett lite tävlingar av olika slag. T.ex. så skulle man i lag om tre dra kort med olika kroppsdelar skrivna på som t.ex. handled huvud. Det hela går ut på att balansera så många kort mellan olika kroppsdelar som möjligt, tappar man ett kort så är leken slut och man räknar hur många man klarat, sen är det nästa lags tur. Vi tävlade också i singstar m.m. Här kommer bilder från en av de nämnda tävlingarna.

Inga kommentarer: