lördag 5 juli 2008

Vänskap

VARNING FÖR SENTIMENTALT INLÄGG!

Hej,

Nu har jag tittat klart på alla säsonger av "sex and the city" ännu en gång! Denna gången med Max. Jag blir alltid lite sentimental av att ha tittat på sista avsnittet i en serie jag tycker om, men "sex and the city" är ändå speciell. Det sista avsnittet är så jävla perfekt att man bara gråter och känner för alla. En fantastiskt bra serie om fantastiska vänskaper och starka kvinnor! Nu längtar jag verkligen efter att se filmen! Hoppas bara att den är lika bra som serien ÄR.

Jag brukar säga att jag är gift med min bästa vän (det är jag också) men jag har två till! Mina tjejkompisar som jag har känt så oerhört länge nu och som verkligen är oersättliga!

EMMA OCH HELI
MINA GIRLFRIENDS FOREVER!!!!
PUSS PÅ ER!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma. Kram!

Nelzon sa...

Blir rörd när jag läser detta! Right back at ya!