måndag 10 december 2007

Photoshop

Hej,

Idag har jag fått möjligheten till en sak jag velat länge, nämligen att lära mig lite mer Photoshop. Vi hade en introduktion och första lektion i Photoshop idag så det var jättekul att få titta lite i det programmet lite mer. Det som är med Photoshop är att det finns så otroligt många saker att prova så att man inte vetat riktigt vad man kan göra i programmet. En annan sak som inte direkt hjälper till är väl att det inte är ett program som jag har hemma på datorn och kan sitta och leka och experimentera med. Kan definitivt säga efter idag att det ska bli kul med nästa pass och att jag gärna skulle ha Photoshop hemma på datorn (den är dock alldeles för slö).

Här kommer iaf några av bilderna jag gjorde idag i Photoshop;


Bilderna heter; "Julkortet", "Den smälta ankan", "Spöket i vattenfallet" och "Trädet".

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga bilder. Jag gillade mest den sista. Nu kan du mer om Photoshop än vad jag kan. Lycka till i fortsättningen. Älskar dig!!!