lördag 8 december 2007

Trött men glad och stolt......

Hej,

Just nu känner jag mig jätteglad och nöjd med mig själv. Den här veckan har det varit extremt många skolarbeten, närmare bestämt fyra stycken, jag skickade just iväg det sista som skulle vara inlämnat på måndag. Jag har varit så otroligt ofattbart ofantligt jätte jätte trött den sista tiden. Vet inte hur många dagar jag har försovit mig så att jag har haft panik på mornarna och ändå har jag somnat i soffan på kvällen när jag kommit hem. Två gånger har jag lyckats hålla mig vaken tills ungefär en halvtimme innan program jag ville se skulle börja för då har jag somnat och sedan vaknat när Max ringt och väckt mig när programmen varit slut.

Jag har gjort och redovisat tre skolarbeten den här veckan; en observationsuppgift, en barnmusik analys och redovisat ett musikaliskt tema arbete (vårat handlade om spöken). Förutom detta så har jag skrivit ett PM som var kopplat till det musikaliska tema arbetet och det var det jag just skickade in via e-post. Pust! Är minst sagt trött och nu ska jag bara ägna resten av min helg åt trevliga saker och vila.......det har jag förtjänat tycker jag!

P.S. Jag längtar efter att Max kommer hem igen och efter jullov (och julklappar)!!!!!!! =D
P.ps. Bilden föreställer inte någon av våra katter, den passade bara så bra in på mig den här veckan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du har varit jätteduktig min lilla snygging. Det är skoj att du har kunnat fixa så många skolarbeten på en vecka. Bra jobbat!!! Det ska bli skoj att komma ner till dig och katterna för jullov. Saknar dig mycket och det ska bli riktigt härligt att få vara i Borlänge i dryga två veckor. Hur nyfiken är du på vad jag har hittat på åt dig? Jag tror att det blir en riktigt fin julklapp. Tänk på att du är duktigare på att skriva PM än vad du egentligen tror. Se nu till att fortsätta kvällen med något skoj och passa på och njut av morgon dagen.

Linda sa...

snälllllllt......gullllllllligt.....älllllllskar dig. Jätte mycket!!! <3 <3 <3

Nelzon sa...

Du har verkligen haft fullt upp ju! Förstår att det måste kännas superskönt att vara klar! Duktigt gjort!! Har precis kommit hem för kvällen! Lite synd att det inte fanns tid över för att hitta på något idag! Men eftersom Dennis ska jobba i morn ska vi passa på och mysa lite idag =) Vi hörs! Kram

Anonym sa...

Det är extra trevligt att slappa när det är välförtjänt. Hoppas du piggnar till snart.

Linda sa...

Tack allihopa för trevliga och snälla ord, det värmer extra just nu ska ni veta!!! =)

Linda sa...

(inloggningsproblem i skolan)