Hej,
Idag åkte jag hem ifrån Östersund och i sedvanlig ordning var vi tvugna att åka ifrån varandra....... (inte så roligt direkt). När jag kom hem till Borlänge till lägenheten så möttes jag av några av katterna.....men ingen Max. Saknad och tomhet.....konstigt känns det verkligen.
Älskar dig Max!!! Jag saknar dig och längtar efter dig. Jag började sakna dig och längta efter dig redan innan jag åkte.....inte så konstigt egentligen med tanke på att jag är gift med världens vackraste och finaste människa. Pussar och kramar genom cyberrymden till dig som jag älskar.
Visar inlägg med etikett Tomt och ensamt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tomt och ensamt. Visa alla inlägg
söndag 12 augusti 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)