Hej,
Igår kväll hade jag och Heli singstar kväll medans Dennis var på dataparty hos Erik. Vi hade superkul och under kvällen gick vi igenom alla singstar skivor som jag och Heli äger, så mycket sång blev det. Vi sjöng så mycket att jag till sist var tvungen att sluta för att jag fick ont och då är det inte speciellt nyttigt att fortsätta sjunga. Under kvällen var vi också ute två gånger för att skjutsa Helis pappa Solo, Anita och Helis faster till krogen för att sedan hämta upp dom efteråt. Vi började också titta på filmen superhjältarna men fick avbryta på grund av trötthet. Vi ska väl titta klart på den vid ett annat tillfälle hoppas jag. Vi hade jättekul men det blev väldigt sent så idag har jag haft lite ont i huvudet och varit trött så jag har mest varit tvungen att ta det lugnt idag. Imorgon är det dock tillbaka till verkligheten och därmed skolarbetet.
Visar inlägg med etikett Singstar med Heli. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Singstar med Heli. Visa alla inlägg
söndag 23 september 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)