Hej,
Idag har jag varit och gjort min femte tatuering hos Par i hjärter. Det är en old school tatuering och motivet är av det romantiska slaget. Jag är supernöjd med resultatet!!! Det är alltid lika spännande att se en idé växa fram till en färdig tatuering. Först presenterar man sin ungefärliga idé till tatueraren och sedan väntar några dagar eller veckor. Därefter är det dags att gå och titta på skissen som har ritats upp och godkänna eller göra några ändringar igen. Dagen man har bokat tid är man förväntansfull och man har sett den ursnygga skissen och vet att det kommer att bli bra, men inte hur det färdiga resultatet blir. Konturerna fylls i och nu är det lite verkligare hur det kommer att se ut, det ser redan toppen ut och man undrar hur det kan komma att bli bättre än så här. Färgen fylls i och helt plötsligt har tatueringen blivit personlig och levande! Jag är alltid lika facinerad när jag ska tatuera mig....Tack Sari!!!
Visar inlägg med etikett Old School.... Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Old School.... Visa alla inlägg
onsdag 3 oktober 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)