Hej,
Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra. Nu är det vinter, nu är det vinter...lalalalalalala............eller är det?? Snön smälter så fort att den knappt hinner landa på backen. Deprimerande nog så vet man att så här kommer det att hålla på ända fram till någon gång strax efter julafton och nyår då man är trött på vintern och längtar efter sommaren, då brukar snön komma! Man blir lika besviken varje år på att snön lyser med sin frånvaro på julafton så nu tänker jag deprimerande nog försöka att inte hoppas i år på någon snö, men det troliga är väl att man som vanligt börjar hoppas och finner sig bli redigt besviken.......igen.
Första snön är kommen, men blir det någon mer och i så fall när och hur mycket??
P.s. Nu måste man dessutom som nybliven bilägare försöka lista ut när det är dags att byta till vinterdäcken. (Pust! Jag blir alldeles matt av mitt eget klagande).
Visar inlägg med etikett Jag ser det snöar...... Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag ser det snöar...... Visa alla inlägg
torsdag 11 oktober 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)