Hej, (jag heter Linda och är......).
Är som vanligt uppe och nattsuddar.....Denna nattens stora nöje har bestått av att spela "Tomb Raider; Angel of darkness" på PS2. Jag har nu hunnit med att spela igenom ett antal av spelets olika nivåer och Tomb Raider är precis lika kul att spela nu som det var för flera år sedan på PC. Problemet med riktigt bra tv spel är ju att tiden går ju så fort så att man inte hinner med att förstå hur all tid bara kan passera så snabbt. Utan att man ens har märk av det så har två timmar försvunnit lika snabbt som tjugominuter eller så...Tv spel är farliga.....eller ja iaf för oss som lätt fastnar i det hela och liksom inte kan sluta utan bara ska kolla vad som händer efter att man har passerat nästa hörn...och sedan nästa och nästa. Det tar liksom aldrig slut på det roliga (och det är ju visserligen mest positivt, inget gnäll bara lite självironi). Personligen så skulle jag behöva en inprogramerad figur som dyker upp ibland i spelet och säger att här är det bra att ta en paus Linda, slå nu av spelet och gör någonting vettigt istället.....som t.ex. just nu....att sova....iaf några timmar. =P
Godnatt!!! Gäsp... ZZzzzzz...........
