Hej,
wow mitt första inlägg!! Jaha vad ska man skriva nu då. Heli har försökt hjälpa mig under kvällen med diverse grejor jag inte riktigt förstår angående blogg skapandet men det klarnar väl framöver antar jag. Det var allt för stunden nu ska jag gå och dricka upp resten av "piggelin drinken" jag fått av Heli (hon vill få mig lite lurvig tror jag)...... Till piggelin drickat och minimorötterna!!!
Visar inlägg med etikett Bloggskapande med Heli. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bloggskapande med Heli. Visa alla inlägg
lördag 5 maj 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)