Här kommer lite bilder på Max nya klädinköp inför resan till Storbrittaninen och sedan bilder på min nya altartavla "Lady of Avalon" med ett "Wheel of the year" kort. Max har mörk lila byxor i chinos stil från Tiger och en vit skjorta med lila knappar och andra lila detaljer samt ett fint svart bälte med spänne i borstat stål. Så här fin blev han alltså!!! <3
Visar inlägg med etikett Övrigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Övrigt. Visa alla inlägg
fredag 2 juli 2010
Max i snygga kläder och nya altartavlan och wheel of the year kort
Hej,
Här kommer lite bilder på Max nya klädinköp inför resan till Storbrittaninen och sedan bilder på min nya altartavla "Lady of Avalon" med ett "Wheel of the year" kort. Max har mörk lila byxor i chinos stil från Tiger och en vit skjorta med lila knappar och andra lila detaljer samt ett fint svart bälte med spänne i borstat stål. Så här fin blev han alltså!!! <3






Här kommer lite bilder på Max nya klädinköp inför resan till Storbrittaninen och sedan bilder på min nya altartavla "Lady of Avalon" med ett "Wheel of the year" kort. Max har mörk lila byxor i chinos stil från Tiger och en vit skjorta med lila knappar och andra lila detaljer samt ett fint svart bälte med spänne i borstat stål. Så här fin blev han alltså!!! <3
måndag 28 juni 2010
Fontän
Hej,
Idag hade vi ärenden till Jula och detta var ett oväntat men trevligt inköp som inte var planerat just då iaf även om vi pratat om att vi skulle skaffa en större fontän till balkongen. Det porlar härligt från den men katterna är än så länge vissa mer än andra tveksamma och lite små rädda. Sigge var den första att nosa på fontänen men Yippee, Pan och Veggie är rädda fortfarande och mest rädd är nog Yippee för när Max provade att bära ut Yippee till fontänen började han fräsa och vart alldeles stel stackarn så nu ska han minsann få vara i fred och gå ut när han vill. Kan tillägga att det dock inte var av illvilja som Max tog med han ut utan tvärtom, tyvärr gick det dock inte så bra men om en stund går det nog bättre om han får nosa på egen hand i egen takt.
Idag hade vi ärenden till Jula och detta var ett oväntat men trevligt inköp som inte var planerat just då iaf även om vi pratat om att vi skulle skaffa en större fontän till balkongen. Det porlar härligt från den men katterna är än så länge vissa mer än andra tveksamma och lite små rädda. Sigge var den första att nosa på fontänen men Yippee, Pan och Veggie är rädda fortfarande och mest rädd är nog Yippee för när Max provade att bära ut Yippee till fontänen började han fräsa och vart alldeles stel stackarn så nu ska han minsann få vara i fred och gå ut när han vill. Kan tillägga att det dock inte var av illvilja som Max tog med han ut utan tvärtom, tyvärr gick det dock inte så bra men om en stund går det nog bättre om han får nosa på egen hand i egen takt.
onsdag 15 oktober 2008
fredag 22 augusti 2008
Gravid man på The Oprah Show
Hej,Idag har jag haft möjligheten att återigen titta på Oprah eftersom jag varit ledig idag. Programmet handlade om en man som var gravid! Otroligt kanske du tänker men fortsätt att läsa mitt inlägg och de bifogade artiklarna så kommer du att upptäcka att det faktiskt är sant!
I programmet jag såg idag på Oprah så hade den gravida mannen ännu inte fött sitt barn men nu när jag surfar runt på nätet ser jag att den 29 juni i år så föddes en liten flicka vid namn Susan Juliette av sin far Thomas Beatie.
Bifogar några länkar och ett klipp från CNN så att du kan läsa och se hela storyn på egen hand!
http://nyhetskanalen.se/1.530589/2008/07/04/gravid_man_fodde_barn
http://www.people.com/people/article/0,,20214360,00.html
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article4265368.ece
Jag tycker att det här är fantastiskt och är och vart jätteglad för den här nyheten! Paret Beatie verkar vara ett underbart och kärleksfullt par och jag önskar dom all lycka i framtiden!!!
Som ni nog kanske kan förstå har det hela varit kontroversiellt och graviditeten har blivit kallat för ett spratt och en massa annat som jag totalt fördömmer. Jag hoppas att de flesta ser det fina i den här historien och att de som inte kan det glömmer det här och fortsätter med sina egna liv istället för att snacka skit om andra!
Jag gratulerar paret Beatie till sin fina lilla bebis, ni som läser detta är välkomna att skriva vad ni tycker och känner om det här inlägget i kommentarerna.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
