lördag 14 november 2009

Tatueringsinspiration2 - Gudinneinfluerade/Moder Jord bilder

Hej,

Dessa bilder av alla utom en av bilderna av en konstnär som heter Josephine Wall och är tänkta att tjäna som en inspiration för en tatuering som jag ska på börja om lite mer än en månad. Designen ska tas fram tillsammans med min tatuerare Sari på Par i hjärter i Borlänge. Jag vet alltså inte hur den kommer att bli att se ut själv ännu. Tatueringen ska sträcka sig från min högra överarm och eventuellt ner på min högra undersida av underarmen. Dessa bilder är främst tänkta av mig som inspiration för på börjandet på överarmen. Det som gör det extra intressant är att jag redan har en tatuering på höger överarm som alltså på något vis ska smälta samman och byggas ut till en större tatuering. Vi får se hur det går! Är väldigt spänd och nyfiken själv på resultatet!

7 kommentarer:

. sa...

Underbara bilder kommer säkert bli en vacker,speciel tatuering du får..;)
Vh whispering angel

Nelzon sa...

Ska bli så kul att se resultatet sen ju!! =)

Trollkatt sa...

Å så fina bilder! Får jag stjäla några? :)

Linda sa...

Visst! Jag har ju inte äganderätt på dem heller. Blev bara nyfiken på vad du tänkt ha dem till?

Har själv fått en tatuering uppritad efter dessa bilder. =)

Trollkatt sa...

Aha, sitter den på dig nu, tatueringen? Nej jag bara gillade bilderna helt enkelt, så till vida att jag kanske kan passa in någon av dem i blogginlägg själv någongång :)

Linda sa...

Ja, tatueringen är gjord men är inte helt klar än på ett tag! =)

Självklart kan du använda bilderna på din blogg! Kul att du oxå tyckte om dem. =)

Eleonor sa...

Åh, vilka underbara bilder!